Forum języka japońskiego • Zobacz wątek - Nauka mailowo - online
Strona główna forum Szukam wsparcia Uczmy się razem - samopomoc Nauka mailowo - online

Nauka mailowo - online

Jeśli jesteś w stanie pomóc komuś w nauce za darmo - zgłoś się do nas! Nauka we dwoje jest prostsza : )

Post Pt wrz 01, 2006 18:50
Roberuto Avatar użytkownika
Początkujący

Cześć!
Jeśli jest ktoś z Was - początkujacy - a chciałby z kimś korespondować po japońsku - w romaji mailowo, to podaję mój e-mail: robert.91@onet.eu

Myślę, że w ten sposób nauczymy się razem o wiele więcej, niż samodzielnie wkuwając słówka w domu. :D
I know that you know that I know.

Post Wt paź 03, 2006 14:30
Yatchan Avatar użytkownika
VIP

Fajnie, ale czemu tylko w romaji?
酒は百薬の長

Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Post So paź 07, 2006 09:16
Voolf Avatar użytkownika
Początkujący

Ja z chęcią się na to piszę, ale myślę, że jestem ZBYT początkujący. Muszę jeszcze opanować katakanę, później nauczyć się budować zdania poprawnie. Wtedy jak najbardziej :)

I myślę, że Yatchan ma racje. Lepiej pisać od razu w hiraganie, katakanie, kanji w ten sposób chyba szybciej będziemy sie uczyć.

Post So paź 07, 2006 12:20
PMS Avatar użytkownika
Bywalec

Tak tylko co po niektórzy znają tylko kilkanaście słów i to w romaji (w tyn ja ^^), a ja po japońsku hiraganą umiem tylko "あい" (no i może jeszcze w kanji wiem jak jest góra i człowiek)

Post So paź 07, 2006 13:09
Voolf Avatar użytkownika
Początkujący