Forum języka japońskiego • Zobacz wątek - Blog po japońsku.
Strona główna forum Szukam wsparcia Uczmy się razem - samopomoc Blog po japońsku.

Blog po japońsku.

Jeśli jesteś w stanie pomóc komuś w nauce za darmo - zgłoś się do nas! Nauka we dwoje jest prostsza : )

Post Wt cze 16, 2009 21:57
cina Stały bywalec

Witam.
Jestem osobą, która nie ma możliwości regularnej nauki japońskiego, a do tego taką, której jeden raz przeczytania zagadnienia czy słówek nie wystarczy do nauczenia się ; )
Jeżeli czegoś nie ćwiczę to od razu wylatuje mi to z głowy.
Dlatego stwierdziłem, że żeby się nauczyć muszę ciągle powtarzać to czego już się nauczyłem. Ale oczywiście jeśli sam bym zapisywał sobie jakieś teksty to właściwie nie wiem czy napisałem prawidłowo czy nie, a gdybym miał zamęczać Was pojedynczymi zdaniami do sprawdzania na forum to by się raczej mijało z celem.

Dlatego postanowiłem założyć bloga, w którym będę pisał różne zdanka po japońsku żeby ćwiczyć to czego już się nauczyłem. Pomyślałem, że blog to dobra sprawa, ponieważ błędy i poprawki osoby chętne do pomocy mogą wpisywać w komentarzach.

Jestem ciekaw waszej opinii na ten pomysł :P a może ktoś jeszcze chciałby dołączyć się do takiej formy nauki.

www.marucin.blogspot.com - oto adres mojego bloga wraz z pierwszą notką : P

Pozdrawiam.

(na dole mniejszą czcionką wypisałem sobie czytania kanji, których jeszcze nie znam)

Post Wt cze 16, 2009 22:15
person Avatar użytkownika
Uzależniony ^_^

No nie głupi nie głupi pomysł :D Chociaż zawsze można robić też takie coś na forum i być pewnym że ktoś cie na bieżąco sprawdzi :P Bo nieraz z jednego błędu tworzy się spora dyskusja ;]

Post Cz paź 01, 2009 09:49
cina Stały bywalec

Napisałem kolejną (drugą :P ) notkę dotyczącą jakże wspaniałego dnia - 1 października.
Dużo kombinowałem z nowo poznanymi formami, więc mogą być błędy. Gdyby ktoś zerknął i się wypowiedział na ten temat to byłbym wdzięczny ;)

link: http://marucin.blogspot.com/2009/10/blog-post.html
大学の新年

おはようございます!